7 denních návyků pro vysoce citlivé osoby

Stručný překlad 7 denních návyků pro vysoce citlivé osoby podle Michaely Chung, Introvert Spring:
1. Začněte nový den o samotě - je to nejlepší způsob, jak se chránit před přetížením. Začněte den meditací, psaním deníku nebo jen pitím bylinného čaje v klidu a tichu.

2. Odmítněte činnosti, které nesnášíte - tím se opět chráníte před přílišnou stimulací.

3. Soustřeďte se na jeden nejdůležitější úkol - více úkolů najednou vás více vyčerpá.

4. Cvičte - cvičení pomáhá snížit úzkost a chrání před fyzickým a psychickým vyčerpáním. Jóga je vynikající, ale dělejte, co máte rádi.

5. Ukliďte si - odstranění nedůležitých věcí sníží přetížení.

6. Jezte živé potraviny - káva, alkohol, cukr a chemické látky vás mohou zatěžovat více než ostatní.

7. Vytvořte si klidný režim pro usínání a dopřejte si dostatek spánku.

Celý článek naleznete zde:  https://introvertspring.com/highly-sensitive-person-7-habits-cope-thrive/

Volně přeložila Jitka Háková