Jak jsem objevila svou hypersenzitivitu

17.08.2017

Znáte to, když se vám během pár minut změní život? Když najednou začne do sebe všechno zapadat a váš dosavadní život dostane najednou nový a třeba i jiný smysl? Takový ten AHA moment? Tak to samé se stalo i mě.

Několikrát jsem na internetu narazila na téma hypersenzitivity neboli vysoké citlivosti čili senzitivity, ale že bych to byla JÁ? To mě tedy ze začátku vůbec nenapadlo. Vůbec!! Že jsem hypersenzitivní jsem pochopila až počátkem letošního roku po přečtení článku, který znaky hypersenzitivity souhrnně uváděl. Bylo neuvěřitelné, jak se na mě příznaky ze seznamu hodily.

A když jsem si udělala test na hypersenzitivitu, tak už jsem nemohla popřít, že JSEM HYPERSENZITIVNÍ. Hned jsem začala téma hypersenzitivity studovat, celé to téma mě velmi zaujalo. Kromě čtení článků na internetu jsem se přihlásila i do skupiny na Facebooku, která byl vytvořena pro osoby s hypersenzitivitou - zvýšenou citlivostí čili senzitivitou.

Pořád jsem ale ohledně své hypersenzitivity tápala. Na Facebooku jsem ve skupině pokládala v diskuzích různé otázky a pročítala jsem příspěvky ostatních vysoce citlivých lidí, ale stále jsem měla pocit, že to není ono, že informace, které o hypersenzitivitě mám, jsou mlhavé a zdaleka mi nestačí.

Až jsem si koupila svoji první knihu o hypersenzitivitě a pak druhou a třetí a pak další knihy, které se hypersenzitivitě nebo emocím, intuici a ostatním důležitým tématům věnovaly.  A všechny jsem je poctivě přečetla. A bylo to to nejlepší, co jsem mohla udělat a od té doby to doporučuji každému, kdo se chce s hypersenzitivitou seznámit. V knihách "Citlivost jako výhoda" - Kathrin Sohst, "Přecitlivělost není slabost" od Ilse Sand a "Hypersenzitivní lidé mezi námi: Vysoká senzitivita od mínusu k plusu" Rolfa Sellina jsem našla ucelené informace o hypersenzitivitě - vysoké citlivosti čili senzitivitě a vše, co jsem potřebovala k tomu, abych hypersenzitivitu mohla přijmout a vědomě integrovat do své osobnosti. K těmto knihám jsem na doporučení přidala i knihy "Hypersenzitivní děti - Laskaví poslové univerza", "Intuitivní lidé", "Řeč emocí" a "Naučte se plavat v moři emocí".  Každá z těchto knih mě posunula opět o něco dále v pochopení a přijetí své hypersenzitivity.

Pokračování (někdy) příště :-).

Vaše Bosorka Bára


Můj blog o tom, jak se mi žije s mojí objevenou vysokou citlivostí čili hypersenzitivtou, najdete zde: https://hypersenzitivita.webnode.cz/blog


Copyright: Zemlik - Barbora Žemličková(c)2017
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky