Když neposloucháte své tělo a emoce, vznikají nemoce

22.03.2018



Naučit se rozumět tomu, co nám naše tělo a emoce říkají, vnímat signály, které nám chodí... to je velká škola! Protože v naší současné společnosti se vlídný přístup ke svojí osobě, přiznání si svých pocitů a respekt ke svým opravdovým potřebám emocí, příliš nenosí.

Kdo jede přes svoje pocity, kdo se řídí převážně tím, co by měl, místo aby hledal to, co mu dělá opravdovou radost a dělá dál něco, co mu už nesvědčí, koleduje si o velké problémy. V rozhovoru s Gabrielou Koukalovou se můžete dočíst, jakými problémy trpěla.

Článek najdete zde:  https://isport.blesk.cz/clanek/ostatni-zimni-sporty-biatlon/330302/koukalova-priznala-psychickou-bolest-mela-jsem-uzkosti-a-nemohla-jist.html

K tomuto tématu je výborný i rozhovor s Jarmilou Klímovou, psychiatričkou, kterrá se zabývá psychosomatikou.  https://www.youtube.com/watch?v=HnmbWuQZy7c

P.S. Já osobně zažila už několikrát, že když jsem neposlouchala, co mi tělo říkalo, že to nedopadlo dobře - nemoc, různé bolesti, úzkost, nepříjemné myšlenky, nespavost, nervozita, nakonec panika... a nakonec tělo řeklo DOST!... a bylo vymalováno, musela jsem opustit to, čeho jsem se do té doby držela jako klíště.

Děkuji Lindě Malenovské, že tento článek na svém Facebooku sdílela a připomněla mi tak, že cesta, kterou jsem se vydala, je správná.

Bosorka Bára

Copyright: Zemlik - Barbora Žemličková(c)2017
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky