Moje hypersenzitivní Vánoce aneb když nezvolníte, nemoc to udělá za vás ;-)

25.12.2017

Dnes jsem četla na facebooku hezký příspěvek Michaely Pavlíkové (Cesta skrz, příspěvek zde), jaký je její recept na to, aby se Vánoce daly zažít s radostí a lehkostí.

Já si totiž každý rok říkám, jak před Vánoci zvolním :-D. Ovšem ne vždy se mi podaří to splnit a jako správná hypersenzitivní osoba se pak hroutím. Nebo omarodím. A hodně si toho vyčítám.

Ale letos se mi podařilo zvolnit díky nemoci, která mě přepadla dva týdny před Vánoci. Myslela jsem, kolik toho doma udělám, když zůstanu doma s virózou, ale byla jsem nakonec ráda, když jsem mohla ležet zachumlaná pod dekou. Prostě když nemůžu, tak nemůžu. A docela dost jsem toho hodila za hlavu. Stejně jsem nemohla najít po tom našem letošním trojím stěhování ani knihu receptů po babičce, ani kuchyňskou váhu, a tak syn udělal jen včelí úly dle hrníčkového receptu a já salát a řízky. A to jsem vlastně ještě řízky nesmažila já, ale smažila je moje kamarádka, zatímco já balila dárky. Už poněkolikáté s námi totiž trávila Štědrý večer moje kamarádka Katka se svým synem a neplánovaně se k nám připojil na chvíli i kamarádčin přítel, takže nás u stolu bylo pět.

Zbytek na míse byly darované vánoční zákusky z Německa (výborné a nešizené!!), koupené sněhové věnečky a čokoládové bonbóny. Vánočka kupovaná v Lidlu, ale výborná. A i tak jsme si to užili, Vánoce totiž jsou o úplně něčem jiném, než jak si to lidé většinou představují. :-)

A víte co? Byl to moc hezký Štědrý večer! POHODOVÝ! :-)

Mějte se krásně a nebuďte na sebe příliš nároční.

Vaše bosorka Bára

Můj blog o tom, jak se mi žije s mojí objevenou vysokou citlivostí čili hypersenzitivtou, najdete zde:  https://hypersenzitivita.webnode.cz/blog.

Copyright: Zemlik - Barbora Žemličková(c)2017
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky