Hypersenzitivita - také hledáte to pravé zaměstnání?

13.01.2018

V životě jsem hodně pracovala. V mnoha zaměstnáních. Většinou jsem všemu dala víc, než jsem musela, někdy ale jinak, než by si šéfové přáli. Když jsem pak četla knihu o HSP lidech, velice jsem se v tom poznávala. Jak se mi hypersenzitivita projevuje v pracovním životě? A jak to máte v práci vy??

  • potřebuji dělat práci po svém
  • moje práce musí mít hlubší smysl
  • ráda lidem pomáhám, moje práce musí lidem přinášet poztivní emoce
  • potřebuju mít možnost mít své pracovní tempo
  • nemůžu dělat práci, která odporuje základním lidským principům a morálce - např. bych nemohla prodávat výrobky, kterým nevěřím
  • i v práci potřebuji průběžně pohyb
  • potřebovala bych možnost pracovat podle přírodních rytmů i svých biorytmů
  • městské prostředí mi vůbec nedělá dobře
  • když už pracovat v budově, potřebuji, aby byla postavená z přírodních materiálů, v klidné a upravené části města, obklopeném přírodou.
  • v kanceláři bych mohla pracovat jen v případě, že nepůjde o velký, lidmi a hlukem přeplněný  open space. Potřebuji svoji kancelář nebo ji sdílet s někým, kdo nebude hlučet a bude po lidské i pracovní stránce přijatelný.
  • hluk a chaos velice negativně ovlivňují moji schopnost se soustředit

Na svoji současnou práci jsem se moc těšila, velmi mě naplňuje. Jsem ráda, že jsem došla k tomu, co v životě chci dělat. Moje práce má hluboký smysl. Mám úžasné klienty i fajn kolegy, vedení naší pracovní skupiny i organizace je taky moc fajn. Jsou ovšem věci, které bych ráda dále dělala a kterých se nemůžu vzdát - šití, tvoření, psaní článků. Toto vše mi opravdu chybí.  Pořádání dílniček pro děti. Účast na trzích. Zároveň miluji svoji práci v muzeu. Taky je mi teď naprosto úžasně doma - poté, co jsem se přestěhovala.

V poslední době ale pořád cítím, jak mě to žene od zaměstnání u zaměstnavatele k domácímu zaměstnání, ale nemyslím, že by to bylo na uživení. Vůbec nevím, jak se s tím popasovat, žijeme   se synem sami a moje finanční situace není vůbec růžová. Je to celé pro mě velká výzva, nějak se s tím vším nějak popasovat.

Mějte krásný den :-).

Vaše bosorka Bára.

Můj blog o tom, jak se mi žije s mojí objevenou vysokou citlivostí čili hypersenzitivtou, najdete zde: https://hypersenzitivita.webnode.cz/blog
.



Copyright: Zemlik - Barbora Žemličková(c)2017
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky