BLOG - kdo za to může??

30.07.2017

Tento blog nebyl rozhodně plánovaný. Jako citlivá osoba se totiž jen nesnadno na internetové veřejnosti odhaluji, natož abych dala nahlédnout do svého nitra.

Být citlivá totiž pro mě znamená být... zranitelná.

Během svého života jsem se naučila, že dát najevo svoje slabé stránky znamená ohrožení. Většinou to pro mě znamenalo, že mých slabých stránek někdo využije proti mně nebo ve svůj prospěch.

Ale když jsem nedávno oslovila Magdu Křepelkovou (báječnou ženu, která velmi dobře rozumí lidské duši, má úžasný projekt Ženy v pohodě), se žádostí o článek o hypersenzitivitě, řekla mi, že tohle je moje záležitost.

A měla pravdu! Nemůžu se schovávat za web, protože hypersenzitivitou přímo žiju. Každý den! Je moje, ať už chci nebo ne, a musím s tím nějak naložit, nejde tomu utéct.

A tak vznikl tento neplánovaný blog, který mi umožní vyrovnat se se svojí vysokou citlivostí.

Pokud vám bude inspirací, budu ráda. Je v něm i nějaký ten humor a ironie a nostalgie... ale  pokud pomůže i jiným vyrovnat se s tím, co mu hypersenzitivita přináší, bude to fajn.

Mějte se krásně,

Bosorka Bára


Můj blog o tom, jak se mi žije s mojí objevenou vysokou citlivostí čili hypersenzitivtou, najdete zde: https://hypersenzitivita.webnode.cz/blog.



Copyright: Zemlik - Barbora Žemličková(c)2017
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky