Teal Scott ( Teal Swan ) - videa o emocích, intuici, uzemňování a dalších důležitých věcech

08.01.2018
Video Teal Scott - print screen z webu
Video Teal Scott - print screen z webu

Teal Scott ( Teal Swan za svobodna ), terapeutka a duchovní průvodkyně natáčí už několik let inspirativní videa. Teal již několikrát navštívila Prahu, přednášela zde a také vyšly její knihy v českém překladu. 

Videa Teal Scott mám ráda, protože poměrně jasně a stručně vysvětlují věci, které mě zajímají. Teal je sice brána jako ezoterická průvodkyně (a já osobně si vůbec nemyslím, že je arkturiánka), ale ve svých videích používá hodně psychologii a má videa, kde nic ezoterického nenajdete, jde o čistě praktické rady, jak naložit se svým životem, pocity, problémy. Hodně lidí sleduje teal právě z tohoto důvodu. Její videa mi pomáhají uchopit, vidět v jiném světle nebo zpracovat různé záležitosti nebo problémy, které se mi v životě vyskytnou.

Věřím, že mohou inspirovat i vás, a proto bych tu ráda sdílela odkazy na videa Teal Scott, která mohou hypersenzitivním (HSP) lidem pomoci s tématy, které se jim díky jejich vysoké citlivosti mohou v životě objevit. Některá videa jsou tlumočená do češtiny, některá mají české nebo slovenské titulky.



Další videa Teal Scott, věnována dalším zajímavým tématům, s českými nebo slovenskými titulky, najdete jak na kanálu Youtube.com, tak např. na stránce www.tealswan.cz.


Doufám, že vám videa Teal Scott pomohou stejně, jako pomohla mě.


Bára

Můj blog o tom, jak se mi žije s mojí objevenou vysokou citlivostí čili hypersenzitivtou, najdete zde: https://hypersenzitivita.webnode.cz/blog


 
Copyright: Zemlik - Barbora Žemličková(c)2017
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky